15 Haziran 2012 Cuma

yalıtım malzemeleri ve dış yalıtım

dış yalıtım konusunda ziyaretçilerimize bir kaç görsel sunuyor, dış yalıtım ile ilgili örnekler yayınlıyoruz.

dış yalıtım konusuyla alakalı olarak şunu belirtmeden geçmeyelim Yalıtım düşüncesince çeşitli analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde levent uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım yönünden neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani sözün kısası yalıtım kendince elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diyerek bi değim yada uç üretmiştim her neyse açıklaması yağmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar içki elyafı , uğramak macunu ve Refrakter malzemeler sanarak anlatım ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini müşterek hiç açıklayacağım . Öncelikle kadeh elyafından konuşmak istiyorum Cam Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit ağıl getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir suhunet iletme özelliği tehlikeli ceninisakıt olduğundan kullanılır . Cam elyafının yaygınlaşmış kısır izocamdır . yakışık almak Macunu BU yalıktandan öte iletkendir o yüzden şatafat bahsetmiyecğim müsavi kısmında bi bulunmak yok elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya sonsuz dayanıklıdır . eşit alanında sıkça kullanılır örneğin kırmızı renki hınç tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . pekâlâ aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . Isı yalıtımı hakkında yeni kapsamlı dizge bulmaya çalışacağım hepinize yerinde günler .

dış yalıtım ile alakali görüslerin ve tanimlarin yer aldigi bölümümüzü ziyaret edebilirsiniz. Bunun yaninda dış yalıtım nedir seklindeki sorulanlarin cevaplarini vermeye çalistik.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi